sâmbătă, aprilie 25, 2009

Arhiva Messenger

Am hotarat sa adun toate linkurile pe care le trimit eu prin messenger pe un blog. Nu sunt mare fan al blogurilor dar mai multi prieteni si-au exprimat dorinta de avea un loc unde sa gaseasca linkurile pentru ca offlineurile de messenger se pierd. So here it is: gilotopia.blogspot.com (daca vreti sa am domeniu faceti donatii si il cumpar :P ). Aici gasiti articole despre stiinta, arhitectura, design, arta, filmulete youtube, reclame, poze, stiri, how-touri... tot ce mi se pare mie interesant si cred ca o sa vi se para si voua.

Dedesubt am inclus toate linkurile pe care le mai aveam in arhiva de messenger (cam de prin decembrie pana acum) de ex. questul unui surd pentru a asculata Bolero-ul, oglinzi care nu inverseaza imaginea, micile apartamentele pliante din Asia si o poza cu Putin sub acoperire ca turist in tinerete...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu